onsdag 7 september 2011

4 år


Men först:

Galen Rupp är ett otroligt roligt namn på en friidrottare.

*****

Glömde av.

Den 22 augusti hade jag bloggat i fyra år.

Utan uppehåll eller timeouter.

Stort för en gammal gubbe.

647 inlägg och nästan 200 000 besök senare, finns jag här än.

Ett tag till i alla fall.

*****

Sverigevinst 5-0.

Men det satt hårt åt.

Zlatan såg trött och seg ut.

*

San Marino är ju inte direkt världens bästa fotbollslag.

Men dom får väl anställa The Special One.

Då blir det ju San Mourinho.

*****

Dagens Ryttarn:

Det är helt fantastiskt efter att SJ hänvisat till buss från Borlänge så visar det sig att det är cruising där och tvärstopp i trafiken. Jag ska ta mig faaan aldrig mer åka hemifrån.

Lite bitter, tror jag.

*****

Nu är klockan jätte-, jätte-, jättemycket.

Så nu är det dags att slagga.

*****

Kvällens låt: Electropop - Oleg

*****

Våga - och vinn!
/Nordström/

Inga kommentarer: