måndag 19 april 2010

En tiondels miljon!

p

Ett rätt så häftigt jubileum idag...

Min son Alexander satte in en räknare på bloggen i början på 2008 (jag började blogga i augusti 2007).

Idag, alldeles nyss, passerade räkneverket 100 000 besök här på bloggen.

Det trodde jag nog aldrig när jag började. Inte så viktigt i och för sig.

Jag började ju skriva för mina polare och för allt det vi varit med om och för att jag tyckte att det behövdes en liten inblick i innebandyns historia och utveckling.

Men jag ska väl vara ärlig och säga att det är ganska roligt att så många hittar hit lite då och då.

Kul om man kan glädja och intressera en och annan läsare.

*****

Nu ska jag lägga prinsessan Ella. Få se om det blir någon mer blogg idag.

*****

Kvällens låt: Celebration - Kool & the Gang

*****

Sikta mot stjärnorna så kanske du i alla fall når trädtopparna; gott så
/Nordström/

1 kommentar:

Linda Persson, Dalkulla :-) sa...

Jag vill oxå ha en sån där räknare!!! Kan han hjälpa mig med det oxå, tror du?

mvh Linda