onsdag 12 maj 2010

Frugan bloggar

Då min man i all hast loggat in här för att blogga men kom på i en annan hast att han fick lov att tokskura badrummet nere eftersom Voltarenmannen med flera kommer för övernattning i morgon, knep jag tangentbordet före honom. Det skulle bli en utgång för mig i kväll men eftersom sällskapet var för trött så bidde det en hemmakväll med maken och det är helt OK faktiskt, han ska ju döma AXA Innebandycup i 4 dagar så... Det kanske inte var mer än rätt i alla fall.

*****

Måste ändå hylla min äkta hälft eftersom han fixar så himla mycket hela tiden, nu har han (för mig kommer cupen alltid att heta Viking Line Cup) Axa havregrynscup (!) framför sig, helgen efter det så ska vi ha lite party här hemma och helgen efter det så är det återträff med IBK:arna... MEN dagen innan IBK-återträffen ska han till Stockholm på ng utbildning... eh... men han kan verkligen få tiden att gå ihop minutiöst. Jösses!! Har alltid beundrat honom för det, hur han hinner med och framför allt ORKAR med så mycket! Hela tiden är det något på G, har inte många helger "lediga" tillsammans, men livet fungerar och rullar på.

*****

Älskar dig Per! Du är mitt allt! Så underbar och så härlig, rolig, glad och positiv! Även fast jag haft det tufft och jobbigt, stormigt runt omkring mig så har du alltid funnits där och plockat upp mig, du har lyft upp mig igen och gett mig kraft att orka kämpa vidare! Tack för att du är den underbaraste make som finns!! Älskar dig så mycket!

*****

"You'll never walk alone"

*****

Kvällens låt: From this moment - Shania Twain

*****

"öl är hälsa - hälsa ofta"
/Helena Nordström/

Inga kommentarer: